torsdag 1 september 2011

Nytt jobb?

Det här med att söka jobb är ett projekt för sig, det måste läggas mycket tid på personliga brev och CV och att hitta dessa jobb att söka. Men när läget är som det är på jobbet så måste jag hitta den tiden och engagemanget. Mina tankar om allt kan du läsa i detta inlägg som jag publicerar först nu!

Ida har ja varit på en jobbintervju. Det var både spännande o nervöst då det var minst 6 år sedan sist.

Det är mycket o tänka på och du ska tala för dej själv o få dig att vara en jätteintressant o bra person utan att överdriva för överdriver du för mycket så är du kanske inte den person de förväntar sig om du sen skulle få jobbet.
Jag har så svårt att tala för mej själv så alla intervjuer är en utmaning för mig.
Hursomhelst så var det lite jobbigt att svara på alla frågor, vad ska jag säga, hur ska jag beskriva mig själv, ja kan inte svaret osv.

Jag känner mej rätt nöjd me hela intervjun och jag hade lite frågor att ställa efteråt till alla 3 (tre) som häll i anställningsintervjun, bara det att de var 3, vart ska ja titta liksom!
Samtidigt känner ja att ja kunde varit bättre så jag har inte så stora förhoppningar på att få jobbet men ja kan ju alltid önska o hoppas. 5st var kallade på intervju så rent generellt så har ja 20% chans att få jobbet o de tycker ja inte är så illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar