måndag 26 september 2011

Jag har ramlat där förut, och det är mer än bara nån sorglig kliché

Lördag kväll!

Och jag ramlade in på något diskotek
Och sen så ramla jag ut, så vitt jag vet
Och jag ramla omkull och tog mig upp och sen
Ramla jag omkull igen


Ida har ja fortfarande lite ont, ja skyller allt på skorna! Även om ja gått i betydligt högre hela sommaren så har de varit kilklackar på dem, att gå i vanliga klackar även fast de är betydligt lägre är ett större projekt särskilt efter ett par glas vin! Balans de är något som är bra o ha men inte alltid finns där.
Hade en riktigt trevlig lördakväll ändå! Dansade loss till Raymond o Marias "Ingen vill veta vart du köpt din tröja" hur ja lyckades bli övertalad o gå fram o önska den för att den skulle komma snabbare vet ja inte! Bra dansgolv o ett jag som var på riktigt danshumör, det är en perfekt kväll.

Sen kan alltid vissa saker bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar