måndag 19 september 2011

Frusna fötter

Ja kan bara konstatera att hösten är här. Vaknade upp i ett mörker imorse o regnet smattrandes mot rutan. Nu är det wake-up-light som gäller o förhoppningsvis lite piggare morgnar.
Hade min telefondag ida och ett antal samtal har de blivit. Tog telefonen en våning ner bara för att få umgås me mina trevliga arbetskamrater ;) inget bra val precis eftersom ja hamnar rakt i ett kalldrag o de e ingen bra kombination då ja tänkte att lite sommar kanske de fanns kvar ändå så ja va barfota men de enda ja fick var genomfrusna fötter. Imorn blir de strumpor på!
Kvällen har spenderats uppkrupen i soffan me massa filtar o tända ljus för att värma upp min frusna själ... ;)

Ja tror att min nystart gått sådär men ja ska fortsätta o försöka tänka om i mitt huvud, har tänkt fel ett tag så de blir en liten utmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar