torsdag 18 augusti 2011

Officiellt

I måndas blev det officiellt. Det var väntat men ändå tungt.

Det är alltid tungt när det blir så stora radikala förändringar och så många personer och jobb kommer att försvinna. Så många härliga människor. Det är otroligt mycket att tänka på.

Det var inte vara så överraskande men ändå gör det det i måndags det så mycket mer definitivt.
Det känns ganska så väldigt mycket jobbigt. Jag vill inte hamna där igen. Det är tungt att vara där. Jag räknar inte med att finnas kvar, inte med den plats jag ligger på.
Det kommer vara en period då jag inte vet hur mycke jag orkar, det kanske tar stopp ett tag.
Jag hoppas att det ska gå bra, bli nåt bra av det men innan dess ja det kommer att vara jobbigt.

Några dagars förberedelse har jag ändå haft och sommaren har ägnats åt att uppdatera CV o personliga brev. Det är bara att hålla tummarna för att det blir nåt bra av det ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar