lördag 3 september 2011

Jag kan inte riktigt komma ihåg vad jag gjort idag, men hemma är det inte eftersom det fortfarande ser för jävligt ut här hemma.
Jag trivs inte, jag vill ha ordning o reda omkring mej så imorn blir det storstädning.
Fast en sväng till Världens Centrum med mamma blir det nog, om inte förkylningen får henne i sitt grepp och sen ska de fixas me naglarna men de ska nog inte ta hela dan så lite städning hinns nog me ändå hoppas jag. Måste frigöra lite utrymme till lite grejer.

Blev en förmiddasfika hos mormor idag. Sen en sväng på stan med bror, det tar sin tid för varannan meter stannar man o pratar med nån han känner ;) köpte med oss lite kebab som vi åt framför TVn. Jag vill oxå åka till Thailand, kommer va så avundsjuk så ja inte kommer orka prata om det, orättvist! Fick skjuss till min bil sen blev de en sväng till Lindö. Kvällen har ägnats åt Fångarna på fortet, vet inte när ja såg de senast! Kan inte ens minnas när ja senast var hemma en lördakväll! Men för omväxlingsskull är de lite skoj! Nu blir det lite film.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar