lördag 3 september 2011

Lördagsnöje!

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur : Nej
Någon favoriträtt : Spaghetti & Köttfärssås
Någon flick/pojkvän : Nej
Puder på dig : Nej inte just nu
Några framtidsplaner : Måste ha framtidsplaner just nu, funderar för fullt!
Någon sjukdom : Nej
Gymkort : Nej men ja funderar
Några kärleksproblem : Ja
En homosexuell kompis : Ja
Duschat idag : Ja
Någon kompis som snarkar : Ja
Någon vän som spelar i ett band : Nej
Några mvg:n : Är alldeles för gammal för att minnas såna saker
Någon som förstår dig : Nära o köra & ja önskar att någon mer gjorde det
Tuff kompis som kan försvara dig : Om de behövdes så tror o hoppas ja att de finns
Något beroende : Pengaberoende?
Fikat idag : Ja hos mormor
Nagellack : Fransk manikyr på händerna o rosa på tårna
Någon vän som bor i ett annat land : Kanske

VEM ? ..
Avskyr du : Avskyr? Sånt gör jag inte men önskar att det vore annorlunda? Ja!
Hånar du : Jag håna andra, skulle inte tro det ;)
Delar du mest minnen med : Familjen
Längtar du mest efter : En person
Stör du dig på : En person...
Gosar du med : För tillfället alla filtar o kuddar i soffan
Lagar mat : Jag
Diskar : Jag
Tror att den är någon : Jag kanske?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : NT.se
Buss åker du oftast : Åks nog spårvagn oftare o 3an isf måste ja säga buss får det bli 116
Frisyr har du : Ingen... Långt, utväxt o i stort behov av klippning
Dag fyller du år : 20 Juni
Årstid föredrar du : Sommar
Stad är du uppväxt i : Norrköping

VAD ? ..
Gör du nu :
Listan o sen blir de soffan o film
Gör dig till en bra människa : Att jag har lärt mej att ge upp när det behövs eller vem försöker ja lura? Jag är jag helt enkelt o om jag är en bra människa får andra tycka till om!
Gör dig till en dålig människa : Att ja är lite egoistisk o arg ibland kanske..
Vill du arbeta med : ett nytt jobb helt enkelt!
Är roligast just nu : Mitt filmmys snart :)
Har du på dig nu : Tunika o leggings
Har du för smink idag : Nästan ingenting, bara lite mascara
Äger du för skor : Alldeles för många!
Har du för storlek i skor : 39
Läser du för bok : Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
Ska du göra nu : Se på film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar