fredag 9 september 2011

just another friday

Idag är det fredag. Jag har tagit mig igenom en vecka på jobbet sedan beskedet i måndags, ett besked som jag klarade mig ifrån. Jag fick stanna men mina underbara arbetskamrater kommer att försvinna en efter en. Jag borde vara glad men inget kommer bli desamma.
Dödsstöten tror jag kom. Framtidsplaner ja tack.

Jag trodde ja kommit över det för ett tag sen när jag tog mitt beslut för att som ja kände det inte skulle gå o vara ledsen över det men denna vecka har ja haft en känsla av att de kanske inte är så längre. En viss avundsjuka o besvikelse o känsla av att ja inte duger.

Imorse blev ja irriterad, jäkligt bra början på fredagen, o över en kanske obetydlig sak men ibland måste känslor bara ut.

Min present har öppnats :)

Imorgon planerar ja städning för imorn kväll kommer de lite besök, de ska drickas vin :)

Ikväll har de ätits grillade hamburgare i massor av smaker, sett på Doobidoo o nu blir de ett avsnitt av VM. Mitt VM-marathon har startat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar