söndag 15 maj 2011

Sanningar om mig själv

Jag kan ibland vara rätt så dryg eller ja egentligen oftare än ibland. Det är sån jag är och det är inte heller något jag gör en hemlighet av.
Jag ger ingen en chans bara sådär, respekt måste förtjänas. Det bottnar i grund o botten, tror jag, att jag måste lära känna en person för att jag ska vara bekväm.
Det kan nog upplevas på ett helt annat sätt för en som ser det från andra sidan.

Det jag ibland kan bli irriterad på är när andra ska lägga sig i mitt liv och säger hur jag ska bete mej. Lev mitt liv, känn mina känslor, sen kan ni få berätta och ja lovar att det inte skulle bli samma saker som sägs.

Jag kommer inte att vara snäll bara för att andra ska bli glada, jag måste vara mig själv för att kunna leva mitt liv. Det är bara att acceptera.
Sen kan jag ha lite dåligt samvete över att jag varit lite nonchalant men det bottnar i att jag inte känner mej bekväm i en situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar