fredag 20 maj 2011

Jag är på dåligt humör!

Jag kände redan igår att ja hade noll koll på att de va freda ida, känslan för helg fanns inte riktigt där. Nu är de fredag o genast börjar alla dessa statusuppdateringar på facebook såsom; Äntligen helg, Äntligen fredag och gärna med ett underbart mitt i alltihopa o lite smileys o utropstecken också. Lägg ner liksom, ja vet att de är fredag, kom me nåt vettigt istället.

Jag känner att mitt humör inte är på topp o att se vissa saker gör det definitivt inte bättre och veta att jag kommer få kommentarer och redan fått för mina åsikter o tankar. Det orkar jag inte. Det är vad jag känner och får uppfattningen om. Och mina känslor är viktiga för mej, det borde vissa personer förstå. Jag vill oxå känna att jag är viktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar