onsdag 17 april 2013

Att undvika

Vissa personer vill jag inte se, inte ha med att göra. Det är sådana som jag absolut inte det minsta bryr mig om vad som skulle hända med dem. Det är dem som jag verkligen inte har något till övers för.
Två sådana var inne på jobbet för lite drygt en vecka sedan. Som tur var såg jag dem först när de gick, och jag såg dem inte alls när dem var där igen. Jag hade kunnat säga något otroligt drygt till dem, för det finns vissa saker som jag inte tål och dom har gått där.

Andra människor dem är helt okej, den här veckan har jag sett några sådana, sagt hej, bytt några ord, bett dem hälsa och så.

 Det är så olika med människor, vissa från detta ställe vill jag egentligen aldrig mera se medans andra är helt okej! Det är konstigt det där. Men det handlar också om vilka sidor dessa människor visar. Behandlar man någon på ett sätt ja då är dem där ute i periferin som inte existerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar