måndag 31 januari 2011

Ny vecka nya tag

Ja nu är de full fokus mot målet, inga snedsprång nu inte, det är inte tillåtet!

Igår låg ja i min säng 21.00 o sov säkert inom 15min, kl. 05.00 ringde väcklrklockan o ja gick upp. Riktig disciplin där! 05.30 gick ja ut genom dörren och 05.37 satt ja på bussen. Ja nu blev de några klockslag där men efter ca 45min bussresa o ca 15min promenad gick ja in genom dörren på jobbet 06.42, sällskap på min promenad fick ja av Richard, vet inte va ja föredrar bäst, sällskap eller inte sällskap.... båda bra o skönt på helt olika sätt! Fick sällskap av Maria efter några minuter och sen var det full fokus på att sätta fart o minska ner på allt! Sen så droppar folket in vartefter o fyller dessa lokaler. Och försvinner ut på efermiddan. Ja hemvägen till bussen var blåsig, motvind som bara den, höll på o frysa bort mina öron i denna blåst. Skönt när ja äntligen fick kliva in genom dörren.

Nu ikväll blir de tända ljus o Familjen Annorlunda o Spårlöst på 4an.

Blir lite trött på den dära Östgötatrafiken som har min påfyllning av resekortet under bearbetning, det är fasen 24h sen jag fyllde på. Görs de innan 18 så ska de va på kortet morgonen efter. Imorn är de ja som kollar in mitt kvitto som ja fått på mailet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar