söndag 23 januari 2011

Äntligen är min älskling hemma igen

Igår gick det i ett, först fika på Lindahls me några av mina tjejer och en liten runda på stan. Åhlens kommer att få ett besök av mig under veckan för lite shopping till mitt badrum, kände hur inspirationen flödade. Sprang på brorsan så blev en liten pratstund och sen var jag en snäll syster och skjussa hem honom. Blev direkt vidare till Svärtinge för att träffa Mia o lilla Melina som blivit så stor sen sist. Vi konstaterade att det måste varit i somras som vi senast sågs. Tiden springer verkligen iväg. Hade en väldigt trevlig eftermidda med mycket prat o lek :)

Var bara hemma o vände o fixa till mej sen så blev de söder o Johanna för lite vin, drinkar o en massa prat o sen ner på stan. Blev bara en kort tur men hur trevligt som helst ändå.

Ida blev de "sovmorgon" och skidskytte på tv under eftermiddan sen så drog ja äntligen på mej skor o jacka o började ta mej bort till söder för att hämta min lilla älskling som fått spendera natten o dagen där. Men nu står den äntligen på sin alldeles egna parkeringsplats på gården där den hör hemma ;)

Ikväll blir de o se Minuten på SVT o se min fina arbetskamrat tävla sen tidig säng så ja är utvilad till tidiga bussen imorgon. Tänkte jobba in lite extratimmar imorn nu när de är så jäkla mycke o göra. Går ju på knäna jämt känns de som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar