söndag 16 januari 2011

Jag mår illa

Jag har ett minne från den här låten.
Någon gång på lågstadiet, ettan tvåan kanske.
Det var hos vår dagmamma Ingrid och vi skulle ringa in till något önseprogram, säkert P4 eller något liknande, och önska en låt. Minns jag inte helt fel så var det jag (självklart) och mina klasskamrater Micke, Kalle o Eva och våra småsyskon Fredrik o Helene. Vi skulle stå på en rad o skicka telefonluren mellan oss och säga vad vi hette och sen önska en låt som blev Magnus Ugglas Jag mår illa.
Vi kom aldrig med i radion men det här är ändå nåt som lämnat ett avtryck i mitt minne.

Det är konstigt, jag har ingen kontakt idag med dessa människor, men då, vi träffades varje dag. Vi växer upp, driver åt olika håll med olika mål. Men nånstans därute finns dem och jag hoppas alla lever de liv de önskar och mår bra!

Jäkligt dålig version :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar