måndag 10 januari 2011

Extrajobb

På lördag är det dax igen för lite extrajobb. Jag orkade inte sträcka mej så långt som att jobba både lördag o söndag men en dag kan jag bjuda på, eller kväll egentligen. Några få timmar av min lördag kan jag offra, vad skulle jag gjort annars liksom ;)

Först ska 4 dagar till klaras av i Linköping. Fram o tillbaka.
Känner att ja kommit igång igen (efter en HEL dag) med busspromenaderna igen. Kan bero på att det inte är lika svinkallt o minusgrader längre. Lite mer motiverande att gå från bussen till jobbet istället för att ta bussen från bussen. Halkigt är de iaf men ja har klarat mej hittills.
Känner att ja fortfarande är motiverad, särskilt eftersom ja inte blev nöjd efter förra veckan! Nya tag o fortsatta tag. Motivation på topp!

Ida blir de en tidig kväll, tror ja behöver det efter att ja slockna helt på bussen hem ida, när hände de senast liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar