måndag 4 oktober 2010

Tetris

Jag har blivit beroende av..... Tetris.
Det är ett sjukt beroendeframkallande spel, får tvinga mej själv o sluta spela.

Imorn är de tillbaka till verkligheten. Administration på jobbet, och efter det massage och ja säkert en hel massa annat. Ja promenaddax igen, de får inte glömmas.

Vi har äntligen kommit igång med vårt roterande schema på jobbet så det känns som om vi är på rätt bana nu. Skönt att äntligen ha fått igång lite rutiner igen efter sommaren. Och ja ja vet att det är oktober nu :)

Nu är det bara lite annat som tål att tänkas på, vad jag ska göra åt det, hur engagerad jag ska bli i det och ja ja kan hålla på i en evighet att älta det men egentligen, ta ett beslut är det enda jag kan göra. Och från det beslutet ta allt vidare till dit jag vill ha det och hur jag ska göra detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar