onsdag 6 oktober 2010

Do you think you´re better off alone?

Do you think you´re better off alone?

Ja ibland så...

Jag saknar vissa personer i mitt "privatliv", där vill jag inte vara ensam, jag vill ha tillbaka det i mitt liv. Men det är jag oxå, ja orkar bara inte alltid.

Men idag...

Idag har det varit jäkligt skönt att få vara ensam, att bara sköta mej själv o slippa undan allt av den jobbiga stämning som jag upplever runtomkring. De var tur att det var så pass lugnt, att hjälp inte behövdes eftersom det är så otroligt mycket att göra på de andra håll.

Imorgon vill jag ha en dialog, för den saknade jag idag.

Jag förstår inte varför det ska vara så här, vi mot dom ungefär, ibland känns de som så. Det är så otroligt tråkigt att behöva känna så.

Jag önskar mycket annorlunda just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar