måndag 29 oktober 2012

Ulla

Idag har jag ägnat fm åt att läsa Ulla-tidningen och fått lite inspiration inför Ullaredsbesöket. "glöm-inte-bort-o-titta-på-det-här"-listan har fyllts på och jag kan bara konstatera att jag måste komma ihåg o följa min plan att shoppa med huvudet annars kan det här bli dyrt!

Jag har lyckats förtränga lite att jag väntar på svar men tänker lite då o då att det vore ju kul att få ett ja och att jag kommer bli rejält besviken över ett nej. Och att det nog blir ett nej, men försöker vara lite positiv och hoppas på det bästa och inte gräva ner mig om det skulle bli ett nej. Jag har hittat ett nytt jobb ja vill söka så jag ska göra det idag. Det var ett bra tag sen jag såg nåt intressant. Så ska nog ägna eftermiddagen och lägga ner min själ i ansökan. Det bästa vore nog att göra ansökan helt från början men det är jobbigt med detta jäkla klistrriga tangentbord men det är nog bättre, än att kopiera o klistra in. Det blir så lätt en standarniserad ansökan när du gör så. Lite tråkig kan jag känna ibland. Jag behöver en bra och intressant!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar