torsdag 11 oktober 2012

Bonden!

Igår var jag i Sturefors och hälsade på 2 fina tjejer. Jag fick mat, husesyn, fika, tjejsnack, leka och bara umgås med en fin vän. Blev en mysig eftermiddag.
På kvällen såg ja Bonden men ja måste säga att det har nog spelat ut lite, hållit på lite för länge än för sitt eget bästa. Det borde nog ta en paus nu. Eller så är det för att jag inte har mina torsdagsmöten längre :) Samling varje torsdagmorgon när vi kom till jobbet och sen var det en diskussion om gårdagens avsnitt. Dissekering in i minsta detalj om vad som hänt, vem som gjort vad, vems om valt fel, vem bonden skulle välja osv i all oändlighet.
Jag kommer ihåg en gång när vi fortfarande jobba i Norrköping, vi hade haft en after work eller nåt på onsdagkvällen så vi missade Bonden!!!! Ja spelade in avsnittet på VHS då de va de enda inspelningsbara ja hade, tog med mig bandet till jobbet, vi letade upp en TV som var färdiglagad hos teknikerna o satte upp den på "test" inne på kontoret, ut igen o hitta en kombinerad DVD/VHS-spelare där DVDn var trasig men VHS fungerade och koppla in den i TVn. I med bandet och sen vart det ut o värma lunchen o sen satt vi där framför TVn o såg vårt älskade Bonden och sen var vår extra långa lunch över! Såna där minnen har fastnat och när ja tänker tillbaka på dem så har ja alltit ett litet leende på läpparna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar