tisdag 23 oktober 2012

En shopoholics bekännelse

Råkade bara hamna i den filmen ikväll och den var bra! Helt klart sevärd en måndagskväll.

Den här måndagen har verkligen sprungit förbi! Jag gick upp tidigt imorse för att förbereda mig inför förmiddagens uppdrag. Det kändes bra, jag vill det här och jag hoppas, samtidigt vill jag inte hoppas för mycket! Men det vore en dröm!
Direkt efter så tog ja upp telefonen o ringde till Ulrika och hon kom o mötte upp mig o sen blev de en lunch och lite prat. Trevligt som vanligt!
Hem o plocka de sista och en svängom me dammsugaren o golvmoppen sen var det dax för nästa besök som bestog av Mia, Micke o Melina. Det blev en trevlig fika med gott hembakat o fruktsallad o lite prat som vanligt.
Fick mej en timmes "paus" som ägnades åt disk o lite tv tittande sen blev det sushi med Annika, det skvallras alltid om nåt, det är alltid trevligt, det finns alltid nåt o prata om. Fick även visa upp mitt "fina" hem :)

En kommentar om absolut ingenting! Tydligen har ja förbrukat nästan all min datatrafik på mobilen!!!! Hur lyckas man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar