söndag 7 oktober 2012

Drinkar o sånt!

Hur ska ja kunna somna ikväll? Nu kommer konsekvenserna av att sova till halv 1 idag! Det var ganska så dumt att inte gå upp kl 9 när ja vaknade o va pigg första gången och sen kl 10 när ja vaknade andra gången. Men nej då fortsätta sova skulle jag o vaknade halv 1!
Har absolut inte gjort nåt nyttigt idag, fastna i nån film på 1an när ja vaknade sen så fastna ja i nåt program, läste lite och sen så fastna ja i ännu nåt mer på tvn och helt plötsligt började det skymma där ute! Surfa runt en hel del på datorn också o hitta nog lite intressant.

Igår då, det var skoj, och det borde de vart med tanke på mitt sömnintag. Var hemma hos bror o partade och blandade en hel massa drinkar. Både nya o gamla fick ja smaka på! Det var en hel del trevligt folk där, dem är riktigt trevliga dem där människorna o man känner sig faktiskt en hel del välkommen. Sen var det Hugo. Jag kan konstatera att det dem senaste gångerna vart skitskoj o gå dit, det kan bero på att ja inte är där så ofta och då blir det per automatik skoj? Kanske sant! Fick även höra att jag ignorerar? Det tror jag inte ett dugg på! Det är nog mer ja som blivit ignorerad om man frågar mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar