torsdag 4 oktober 2012

My day so far...

Ja har verkligen inte kunnat sova inatt, efter 4 nån gång så tror ja att ja somnade. Det är ju inte så att ja sover jättelänge på morgnarna, ja går upp skapligt. Ikväll är iaf planen att somna direkt :)

Lunch blev det på Spicy Hot, dem har inte fått världens bästa recensioner i NT. Rätta mig om ja har fel men har hanterat livsmedel fel, grönsaker i rumstemperatur, kyckling i 35grader osv. Folk skriver att de blivit matförgiftade. Jag har aldrig råkat ut för det och idag var jag där igen. Med mitt fina lunchsällskap. Det är alltid så trevligt och en massa finns det att prata om! Nu längtar ja till vår lilla resa ner till de småländska skogarna! Kan tiden gå snabbt tack!!!

Efter lunchen blev det en sväng upp till ÖB, behövde lite hudlotion o sådana saker o de går alltid o fynda bra saker där. Sen blev det hemåt och datorn sattes på direkt, så här har ja suttit sen dess och kommer sitta ett tag till. Jag har börjat lite på en ansökan och ska kolla runt lite mer efter andra jobb och sen kolla upp någon utbildning och kanske söka om det finns nåt som passar.
Jag har även hunnit med att ringa o rapportera till AF och ringa till löneontoret om att ja vill ha ett arbetsgivarintyg så ja kan komma igång me allt.

Ja fyllde även i en anmälan på Samsung om att få vara testpilot till Samsung Galaxy S III, vill du också testa? Gör en anmälan här senast 17/10 ---> Testa Samsung Galaxy  S III
Jag har ingen förhoppning om att få komma med men testar man inte så kan man inte heller vinna! Jag brukar inte heller länka hit, ja har nog aldrig gjort det heller förutom på fb bland mina vänner, men det gjorde jag denna gång. Jag hoppas ja får ett positivt besked :)

Nu ska ja ta en liten eftermiddasfika innan ja fortsätter med mina ansökningar, tyvärr blir det utan kanelbulle ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar