måndag 16 april 2012

Cykeln på köpet!

OK! Nu är det officiellt, jag har sagt upp mig! Jag påbörjar min nya utmaning om en månad.

Det har varit en hel massa o tänka på, på bara några få dagar. Ena dagen ett samtal, andra dagen intervju o en kvart efter det besked, tredje dagen projektet att få ner uppsägningstiden en månad och sen själv fatta beslutet o fjärde dagen nästan klart. Han är en pärla den dära min gamla arbetskamrat som gav ett namn som ledde till ett samtal.

Jag är nervös men samtidigt finns en förväntan. Jag behöver något nytt efter nästan 5 år på samma ställe och jag hoppas det här är rätt. Jag håller mig ju kvar inom samma bransch.
Jag kommer sakna vissa en hel massa men samtidigt så saknar ja dem som redan är borta en hel massa. Det är nog rätt tid att gå vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar