söndag 2 oktober 2011

Polisanmälan gjord; Check

Ja ska aldrig i hela mitt återstående liv sätta min fot på Trappan igen, aldrig, ja svär på allt som går att svära på. Aldrig mera Trappan.

Deras personal ger ja ingenting för, även om man nu är student o jobbar ideelt eller va de nu gör där så förväntar jag mig åtminstone service, visst går ja in gratis eller att de kostar lite mindre just för att de inte är någon personal i ordets rätta bemärkelse så kanske ja kan leva me lite sämre service men nu betalar du lika mycket för att komma in som om du går ut på ett riktigt ställe, du betalar lika mycket i baren som om det hade varit riktiga bartendrar.
Dålig musik finns det på alla ställen men att det enbart är musik som ja inte gillar, ja det gillar jag inte! Nej nu blir det inget mer besök där!

När de dessutom tappar bort min jacka och absolut inte vet vart den är, det var droppen som fick bägaren o rinna över. Att "min" galge är tom och jag fortfarande har min bricka det är inte ok. Att leta igenom hela garderoben utan att den finns där. Nej inte ok.
Jobbar du i garderoben får du fasen se till att du ger ut rätt jacka. Att ha koll på vad du gör.
Idag jagas de som fasen efter dom, har tom engagerat andra för att få tag på dem. De ska fan i mej få ersätta jackan om de inte hittar den. Polisanmälan är redan gjord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar