fredag 28 oktober 2011

Ett år

Ett år kan gå väldigt fort, dagarna bara försvinner förbi och helt plötsligt står vi där igen och undrar vart tog året vägen. Att det gått ett år känns det inte som. Mina tankar som jag hade för ett år sen, samma tankar har jag inte idag. Jag känner att de finns där i bakgrunden, redo att plockas fram om jag skulle vilja. Att de skulle vara desamma som sist de var framme ett tag, det vet jag inte. De kan förändras även om de ligger undangömda beroende på vad som händer i livet. Visst önskar jag att det kanske hade gått i andra banor men just nu fokuserar vi på annat.
Ett är är det som gått, för ett år sedan ja då tänkte jag en del. Att det gått ett helt år sedan dess, ja det känns konstigt men samtidigt trevligt. Jag ångrar ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar