lördag 22 oktober 2011

Beslutsångest med stort B

Förra helgen spenderade jag hemma, inte ute i stadens vimmel med lite vin.
Vad jag ska göra denna lördagkväll det kan jag inte bestämma mej för vad. Ska jag bege mig ut med min vinflaska eller ska jag stanna hemma med min pepsi?
Jag har sen o torsdagskväll känt mej lite seg, tung i huvet o ont i halsen. Det har aldrig riktigt brutit ut något och ja blir galen på sånt, det ligger där och drar ner en men liksom inte helt och fullt. Nu är ja nästan mitt vanliga jag så det blev väl inget av det. Men bara därför att jag bara är nästan så gör det mej inte riktigt lika sugen på vin. Sen så finns ju den dära eknomiska sidan av saken oxå (löning på tisdag med övertid o retroaktiv lön, love it) + alla dessa dyra kalorier som finns i vin. Ja har levt på varma koppen till lunch den här veckan och det har gett resultat, jag vill inte förstöra det!
Beslutsångest med stort B med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar