lördag 15 oktober 2011

Jag kommer alltid att minnas

Jag tror inte riktigt att jag fattat att snart så försvinner det en del helt underbara personer ur mitt liv, inte försvinner i ordets bemärkelse men försvinner från mig i mitt vardagsliv.

Det kommer in nya personer i vår grupp, det spekuleras hejvilt vad som kommer att hända, hur det kommer bli, vem ska vara vart och ja om nästan allt som har med framtiden att göra.
Det som inte riktigt går in i mitt huvud är att inte alla kommer att följa med, just nu är det nästan som vanligt men om bara några veckor börjar den bistra verkligheten.
Det blir nog bra men ingenting kommer det att vara mot hur jag har det nu!

Jag kommer att sakna mina underbara arbetskamrater som försvinner och jag hoppas verkligen att de kommer att finnas kvar i mitt liv. Jag vill inte förlora kontakten bara för att vi inte jobbar ihop längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar