lördag 15 oktober 2011

I hemmets lugna vrå

I helgen är det absolut ingenting planerat och så ska det förbli.

Jag har en massa småpyssel att göra här hemma, en tvättstuga som är bokad och ja vill bara göra om litegrann få till de lite bättre med alla saker som samlas lite överallt. Var sak har sin plats.
Jag har oxå börjat läsa i min tjocka bok som ja lånade på biblioteket för nån vecka sen. Jag läser lite då och då och ibland fastnar jag längre stunder så att helt plötsligt har tiden runnit iväg en hel massa. En sån gång blev förmiddagen.
Jag vill oxå hinna med att gå ut och gå i det vackra höstvädret. Tyvärr är det den saken som inte hinns med om jag fastnar allt för mycket i det andra och det är synd. Det är det jag borde prioritera före allt annat för jag känner att ja måste ta tag en massa i min omstart.

Vad än alla andra tror så är det så det kommer bli! En lugn helg i hemmets vrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar