måndag 27 september 2010

vecka trettionio

Ikväll har de varit fokus på lite grejer o ja har tänkt. Jag behöver tänka ibland.
Kom inte utanför dörren igen, imorn är det tillbaka till ursprungliga planen.

Ska försöka va tidigt på jobbet imorn. Eller tidigt o tidigt, tidigare än ja varit den senaste tiden och ja kanske i normal tid, när normaltiden börjar. Och hem skapligt. Bearbeta ner flexen. Ida blev ja ju "hemskickad", ett jäkla tjat om att mina plustimmar borde va förbjudna... Åtta blir nog planen, åtta är en bra tid. En timma att landa innan mötet.
Börjar dagen imorn med ett litet fackmöte, lagom uppstart sen blir det väl kajen - min absoluta favoritplats på jobbet, eller inte!!! På onsda är det besök från Philips. Och på torsda jobb till 17, älskar verkligen kvällspassen. Men sen freda igen o tidig hemgång, ja kan nog bli det. Nedräkningen mot helgen har redan börjat!!!


Jag blir verkligen glad på mina grannar som pratar högt, pratar så jag hör. Nej ja vill inte vara en del av ert liv, isf hade ja ringt på o bett att få flytta in. Och husdjur de har ja inga heller (förutom silverfiskarna som verkar ingå i hyran), men djur de hör ja ändå, grannens. Fågel, katt o hund. Ja undar hur de får plats...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar