torsdag 30 september 2010

Vinter?

Är det så att vintern är här? Ingen rolig början av dagen att komma ner till bilen och upptäcka att det inte är den "imma" på bilen som jag trodde utan en mer isig konsistens.
Stressad som jag var, trots att jag skulle börja kl. 9 ida, så var inte det här den bästa början o försenade mej aningens.
Inte blev det bättre av den tjocka dimman som uppenbarade sig så fort ja kom ut ur stan. När det är sådan dimma så uppskattar jag verkligen att dimljusen finns, det var ett antal bilar som bara dök upp några meter framför mig, synd bara att ja inte hitta knappen för att sätta på mitt eget dimljus!!!

Ida hade ja kvällstjänsten o jobba till 17, men nu är den avklarad denna vecka.
Dagen gick faktiskt rätt bra, utan större drama, men fick några trevliga samtal som lätta upp mitt sinne litegrann. Du behöver sådana samtal ibland när allt inte känns riktigt på topp.
Ida förflytta ja mej tillbaka till mitt gamla lunchgäng, ja har saknat mina
Servex - tekniker :) Ombyte förnöjer heter det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar