onsdag 29 september 2010

Detta blogginlägg tillägnas min kära praktikant

Det finns en tjej, en riktigt trevlig tjej kan tilläggas.
Hon försvinner nu ur mitt liv för en period.
Hur jag nu ska klara mig det är en fråga som är svår att besvara.

Hon har varit mitt sällskap under många timmar av arbete.
Så mycket skratt, glädje och prat.
Röda tröjor, bilar, kebab, sparkcyklar och ja en massa mer :)

Min kära praktikant när du återvänder till oss för en stund så får det bli en kebablunch.

Till dej från mej så önskar jag dej en toppensemester i London och shoppa inte för mycket!


Och jag lovar, jag ska inte kolla bakåt ;)

1 kommentar:

  1. tack snälla Anna, du är för underbar! Blev helt rörd och känner mig verkligen uppskattd.
    Det kommer bli väldigt jobbigt att vara ifrån jobbet nu en vecka, kommer drömma om det precis som jag gjorde i tunisien..
    Vi ses vecka 41, kommer sakna dig!

    SvaraRadera