lördag 25 september 2010

Jag & mitt jobb

På jobbet spenderar jag varje dag iaf 8h, räknar jag med transporttiden till o från jobbet kan jag lägga på ytterligare 1.5h, det är en stor del av min vakna tid. Och under vinterhalvåret ser jag aldrig någ dagsljus hemma under veckorna.
Jobbet är en stor del av mitt liv, av allas liv, det är mina arbetskamrater jag träffar varje dag. Så ofta träffar jag inte ens mina vänner och min familj.
Det är ett stort steg att lämna dessa när man går vidare mot nya utmaningar och jobb. Jag är inte där än men tanken för detta finns. Det måste bara tas tag i.
Fast vem vet, det kan bli bättre och då kanske jag inte vill gå vidare. Iof så vet jag inte ens om jag vill gå vidare nu. Jag trivs väldigt bra med en hel del så det är svårt att veta.
Ja framför de här sitter ja o jobbar nästan varje dag

På min plats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar