fredag 3 juli 2009

Äntligen Fredag!

Jajamensan, äntligen FREDAG! Men men inte ledigt för mej, ska jobba på hotellet ikväll. Ett extrapass 17-21, hinna hem emellan o byta kläder måste ja oxå. Skulle kunna tänka mej ett glas på nån trevlig uteservering efteråt men de blir nog o ta sej hemåt. Krypa ner i soffan framför tvn me nåt gott :) Kan jag behöva, kom precis på att det är 6e arbetsdan i sträck jag jobbar. Behöver verkligen min semester nu. Bara nästa vecka sen så... SEMESTER.

Igår blev de en promenad me Camilla, skulle hämta mina skor som ja lämna där i lördas o så blev de promenad oxå. Trevligt Trevligt :) Måste göras om nån gång.

Hela den här veckan har gått i ett. Måndas blev de Maxi me mathandling o lite annan shopping oxå ;) Tisda bio, Onsda fika me tjejerna o en kort sväng på stan, ja o resten har ja ju tagit upp redan.
I helgen blir de troligtvis Kolmårdens Djurpark någon dag. Min o brorsans Mors Dags present till mamma. Bara de inte är regn eller för mycket sol så.

Nästa vecka känns som om de e en del oxå. Tisda klipp o onsda tvätt o så en dag Smultronstället beroende på väder. Nu ska trissvinsten spenderas ;)

Nu har lunchen passerat oxå o ja e helt slut. Vet inte hur ja ska orka me resten av dagen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar