onsdag 1 juli 2009

4 saker

Fyra jobb jag haft i livet:
Postsorterare
Receptionist
Nattreceptionist
Administratör

Fyra filmer jag skulle kunna se om och om igen:
Sweet Home Alabama
Fjorton suger
6 points
Remember the titans

Fyra platser jag bott på:
Lindö
Eskilstuna
Haga
Oxelbergen

Fyra tvserier jag gillar att titta på:
Greys Anatomy
Amazing Race
Gossip Girl
Bonde Söker Fru

Fyra platser där jag varit på semester:
Öland
Halmstad
Cypern
Arkösund

Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
Facebook
Hotmail
Aftonbladet
Hemnet

Fyra favoriträtter:
Tacos
Spaghetti o Köttfärssås
Kyckling
Lax i ugn

Fyra ställen du skulle vilja vara på nu:
På min balkong
I Arkösund
På en strand i nåt varmt land
I vattnet i en sjö

Fyra djur du gillar:
Hund
Kanin
Hamburgare
Fläskfilé

Fyra svordomar jag säger dagligen:
Fan
Helvete
Skit oxå
Jävlar

Fyra saker jag vill just nu:
Köpa ny säng
Åka på semester
Bli smal
Få löneförhöjning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar