fredag 4 november 2011

Det är en sorgens dag

Idag så hände det, sista dagen för flera på jobbet. Hela dagen kändes otroligt konstig. Att veta på måndag så finns dem inte där. Vissa var jag närmare än andra och det är dem närmsta som jag kommer sakna mest. Att inte få prata med dem varje dag, snacka lite skit, arbeta så bra ihop som vi gjort, luncha o fika med och ja allt sånt vardagligt som vi haft ihop.

På måndag ja då känner ja knappt ens för att gå till jobbet för ni finns inte där! Ja kommer sakna er alla och särskilt er Fija o Ulrika! Jag hoppas att ni kommer finnas kvar i mitt liv! Och allra helst att ni är tillbaka hos mej snart!

Jag publicerar ett tidigare inlägg idag, som jag just då bara inte kände för att publicera, det hittar ni här

1 kommentar:

  1. jag kommer alltid finnas kvar Anna! jag saknar er massor. Jag kommer nog förbi någon dag nästa vecka!

    SvaraRadera