tisdag 1 november 2011

En vanlig dag på jobbet

Idag har jag haft en superproduktiv dag på jobbet!

Började med frukost o fika, sen en fruktstund och tog ett varv runt i huset, slängde några papper, tog en till fikapaus o snacka lite skit, flytta några kartonger, fikapaus igen sen så arbetade jag kanske i en kvart men sen var det lunch... långlunch! Efter lunch blev det en kopp kaffe till arbetade i kanske en halvtimme och gud vad trött jag blev av det så var tvungen o vila mej ett tag. Tog en fika paus, snacka lite skit, tog en fruktstund och sen ett varv runt i huset, sen svara jag på tre mail och blev så trött igen att ja åkte hem istället.

Som sagt en väldigt produktiv dag på jobbet!

Lite mer har jag ju kanske gjort men man märker hur otroligt beroende man är av att allt funkar. När mail, datasystem och internet ligger nere så är det otroligt svårt att få sitt arbete gjort. Med hjälp av diverse nödlösningar så har vi fått lite gjort men långt ifrån allt som vi velat, det kommer bli tufft när allt kommer igång igen, över 24h stopp kommer att märkas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar