fredag 18 november 2011

Breaking Dawn

Ikväll var det middag o bio med Carro, Breaking Dawn del 1 skulle ses! Nu är det avklarat och nu är det bara attfortsätta vänta 1 år tills del 2 kommer. Förstår mej inte riktigt på all denna väntan. Hade iaf en supertrevlig kväll med Carro och en promenad hann vi med oxå.

Utnyttjade 1a rabbatten i mitt idrottsrabatten-häfte som ja köpte av min bror (Finns till salu, bara o hojta, jättebra köp!!!).
Min bror som lämnar mig o åker till Thailand imorn, ja hoppas de får en toppentoppenresa även om ja är superduperavundsjuk för att inte ja får åka. Kommer sakna dig kära bror, vi ses om 2 veckor igen :)
Ja åker istället till Stockholm för o träffa kusinen me familj o stannar tills på sönda. Blir nog en härligt fulltecknad helg med inte en lugn stund bland barnen.

Ibland gör jag något oväntat, något jag inte trodde om mig själv, eller jag vet men jag gör det så sällan så det känns som något nytt. Till viss del visar jag att jag finns där även fast ja redan funnits där ett tag, iaf tror jag det. Får se vad resultatet blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar