onsdag 6 juli 2011

Semester

Ja, ida gjorde ja mina sista timmar på jobbet, nu är det dax för lite välförtjänt semester.
Äntligen är jag ute i friheten för några veckor, sen är det in i bunkern igen, en inte så rolig bunker men jag hoppas på det bästa o hoppas på möjligheter, kanske... Men nog om det nu är det semester, inte tänka på det som komma ska, jobba kan ja göra om några veckor!

Nu ska det njutas!

Jag kommer börja med några dagars avkoppling i Arkösund sen blir det tebax till stan o kanske lite Munken in the Park.
Nästa vecka påbörjas redan 2a semesterveckan (PANIK vart tar veckorna vägen???) och då blir de en liten semestertripp, skoj skoj :)
Lite mer Arkösund planeras att hinnas med, lite häng i stan (o lite häng me vänner hoppas ja), en outlet-roadtrip finns även med i planerna. Vad är semester utan shopping.
En restresa lockar oxå men de måste vara billigt, en restresa ska vara billig, tusenlappar ska inte spenderas på något som bokas me kort varsel i min värld, de spenderas på planderade resor och me tanke på det underbara svenska sommarvädret blir det nog att stanna på marken.

Och ni kära vänner som känner att nu har vi koll på Anna för hon har skrivit om sina semesterplaner här, glöm det, allt som står på Internet är inte sant och ett samtal är alltid uppskattat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar