söndag 24 juli 2011

Ibland så

Ikväll blev de god mat från Spicy Hot, hade ingen aning om att de hade öppnat igen, ibland är bröder bra o ha iaf när de ger sådan viktig information!

Behövde ha lite mat i mig efter gårdagens drinkblandande o alla shot på Hugo!
Johanna är en mästare på att blanda grejer o nu har även ja lite koll så ja ska fortsätta på min egen bana!
Hade verkligen en supertrevlig kväll igår hemma hos mej me Tessan, Johanna o Lina och sen fortsättningen på Hugo även fast de nästan va dött när vi kom, o hamna mitt i allt de andra som pågått hela dagen och sen nästan avslutades me Pannkakstårta, vad är oddsen liksom! Ja ska aldrig mer säga Pannkakstårta i hela mitt liv och jag ska inte säga några dumma kommentarer!

Nu ska ja spendera kvällen med att bara vara ensam o se på tv, behöver lite egentid efter nästan en vecka med människor runtomkring.

Imorn blir de stan me Lisa o Camilla och min shoppingnerv, den ska inte hitta fram, den göms långt ner nånstans så ja inte hittar den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar