söndag 11 april 2010

Ja vill så mycket

Ja vill så mycket, men de händer ingenting....

Livet rusar verkligen bara förbi och de händer absolut ingenting.
Visst händer det saker men jag gör ingenting.
Jag gör inte de saker som jag vill göra för jag känner inte att jag har någon att göra de sakerna med.
Jag vill resa och uppleva men jag vill inte göra det ensam. Jag är inte den personen som klarar av det.
Med resa menar jag inte världens resa utan det räcker att åka en charter en vecka eller bara komma bort en weekend.
Jag kanske behöver söka mej bort för att hitta nya vänner som jag kan göra de här sakerna med. Samtidigt är inte jag den personen som har det lätt att skaffa nya vänner. Jag är egentligen en blyg o inbunden person.
Jag uppskattar de vänner jag har men samtidigt för att inte förlora mig själv så måste jag ändå göra vissa saker o tydligen är jag inte på rätt plats för det. Jag tycker det är jättetråkigt för jag vill ändå göra saker med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar