måndag 12 april 2010

Bloody monday

Första dagen avklarad, bara en dag kvar sen 2 dagar av facklig utbildning ja och sen är det fredag och helg igen :) Härligt!

Ida har ja hämtat min nya fina röda cykel. Så fin så. En cykeltur runt Oxelbergen hann ja med för att inviga cykeln! Underbart härligt. Länge sen ja cykla bara för nöjes skull. Annars blir de för att ja måste ta mig nånstans.

Bilen har fått på sommardäcken. Pappa var så snäll o hjälpte mig fast han har ont i ryggen. Måste nog hitta på nåt för dem som hjälper mig hela tiden. Får tänka ut nåt.

Tyvärr så blev ja helt o hållet fattig igen, pengarna bara rann som sand ur händerna på mig, eller ja, kommer o göra. Ett antal kronor för att fixa iordning bromsar o grejer på bilen. Där försvann min bra månad bara sådär. Me dont like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar