måndag 21 oktober 2013

I give it one more try!

En liten update, ännu en gång.
Tiden flyger iväg som vanligt. Mycket har hunnits med.
Ute o ätit med tjejerna, en reunion med Norrköpingstjejerna från utbildningen i Åtvidaberg, lite vin. Jag har bakat bullar själv för första gången i hela mitt liv och fick en galen huvudvärk på köpet och så var den helgen förstörd. Men goda bullar blev det. Jag har startat om min VK för att visa att jag kan, så upp till bevis för min del. Promenader kanske är på g iden. ja har börjat igen iaf :) Shopping har ja lyckats hålla mej ifrån, riktigt välbehövligt efter Ullaredshoppingen ;) Och alla vinkvällar på stan!

Jag har fått förlängt på jobbet året ut :) Hurra hurra :) Nu hoppas ja bara att det ska lösa sig för ja trivs toppenbra och vill bara få vara kvar!!
Och "vina" vill jag göra med mina fina kollegor, snart!!! Vin o skvaller med dem är ju de bästa som finns :)

Och promenaderna, kom precis hem från en där ja vandrat runt på gatorna på stan, svängt lite här o där o kommit tillbaka till samma ställen, runt runt runt liksom, nu ska ja värma mina frusna kinder o tummar och njuta lite av en serie på datorn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar