tisdag 22 oktober 2013

Beställningar

Idag har det lagts lite beställningar! Nu är det bara att vänta på att det dimper ner något i "brevlådan". Wish me luck att det kommer i brevlådan! Snarare så får jag åka och hämta upp det lite överallt!
Drack så underbart gott sött vin på Munken för några veckor så efter lite efterforskande så hitta ja de i beställningssortimentet hos systembolaget. Och smink, ja har tittat in på sidan i flera veckor, lite behövde jag, mycket råka bara hamna där ändå men det är billigt, ocj ännu billigare blev det, halva priset på beställning över 20 pund, vem kunde motstå det idag så nu blev det äntligen ivägklickat så nu väntar ja bara på mitt paket från UK. Och efter en kommentar om att ja passar bättre i glasögon än utan så blev jag ännu mer sugen på nya glasögon o så råkade jag bara hamna mitt i rabatten hos Lensway så nya glasögon blev det! Jaja det är snart lön :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar