torsdag 30 maj 2013

Mitt nya liv?

Igår var ja på gymmet igen. Hade min PT med mig o vi hade hela stället för oss själva tills slutet då det kom en kollega till (ögongodis). Körde en hel del ben o de känns i vaderna idag. Fastlåst i en maskin blev jag oxå, kom fasen inte loss själv!!! Känner mig lite stort just nu över mig själv. 2 veckor har ja hållit igång! Och i tisdas sprang ja spåret i Abborreberg, och piggare var jag, och bättre fart höll jag. Känns som om mitt nötande på gångbandet har gett resultat. Bara att fortsätta nu!!!

Annars otroligt mycket på jobbet, det går i ett hela tiden och det märker jag. Att gå ner till gymmet det får en att börja slappna av litegrann. Köra ur sig all stress. Men nätterna, ja drömmer om pass och ha märker att ja inte sover lika bra.
Men imorn är de dax för lite afterwork med lite tjejer från jobbet, ska bli så trevligt så och så kommer ju solen oxå. Perfekt!!!

Och lönesamtal på jobbet. Trodde inte ens att man fick löneökning på vikariat men det får man tydligen. Känns bra :) Och summan var ja nöjd med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar