torsdag 23 maj 2013

Blött

Idag efter jobbet, efter en hel del velande, gick ja ner till gymmet på jobbet. Jag tycker ju inte om om det är för mycket människor där nere. Idag var det några stycken. Blev en timmes intervaller på löpbandet. Löpbandet är en ganska så bra uppfinning för ja skulle aldrig klara av att hålla ett sånt tempo konstant om ja var ute och gick själv. Svetten rann iaf om mig pga alla mina ansträngningar där på bandet, inte av det runtomkring mig! 

Blev en cykeltur hem och kommer det inte en biljävel och stänker ner hela mig!! Tack för den idiot! Blir så chockad över att det stänker upp över hela mig o att överhuvudtaget se nåt genom vattnet att när ja väl reagerar på va han gjort o vänder mig om ser ja bilen runda ett hörn o försvinna. Hade ja fått tag på idiotföraren eller registreringsnumret på bilen hade det inte blivit lätt.... 

Jag är ganska så bra på o leta upp folk, vissa kallar mej ett namn som ja inte nämner här! Idag har ja vart urdålig på det, hittar fasen ingenting!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar