tisdag 15 maj 2012

Idag

Idag var sista dagen på InfoCare, ja tror inte jag förstått att det var sista dagen!
Att jag inte kommer att åka 74an någon mer morgon, gå av vid Råberga Bro och sen ta Åtvidabergsbussen 2 hållplatser o sedan gå en bit med mina 2 trevliga arbetskamrater o snacka skit.
Att gå bort till Saab efter arbetsdagens slut o hoppa på 74an där eller att ta tåget hem med Peo.
Att inte få sitta på min plats, prata i min lur, arbeta framför mina skärmar. Allt sånt!
Bara att äta lunch me "mina" tekniker. Fika me mina fikakompisar. Snacka skit me Persson om dagarna. Hänga på kajen hos Pera. Gå förbi björnburen o Jemaconburen. Alla dem där små vardagliga sakerna, att bara stanna till o säga ett litet hej till sina arbetskamrater o prata med dem.
Nej jag har nog inte riktigt förstått det. Att jag idag sa hej då till vissa för alltid.
Vissa kommer ja ha fortsatt kontakt med, det finns ju både telefoner, sms o facebook och många finns ju där! Och dem vill jag jättegärna fortsätta o hålla kontakten med!

Men imorgon börjar det nya och jag tror o hoppas att det blir bra, men samtidigt så finns den där känslan av allt som man lämnar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar