lördag 9 april 2011

Nästan gratis!!!

Ida gick ja upp redan kvart över sju!!! Kors i taket när hände de senast på en helg???
Men ja vaknade, kände mer rätt pigg o utvilad o me tanke på att ja bli upphämtad imorgon (inatt!) kl. 03.35 av Marie för att styra ner mot Ullared så blir de tidig sänggång ikväll så jue tidigare ja går upp desto tröttare bör ja vara ikväll så ja kan sova! Ja tanken räknas ju iaf för ja tänkte svänga förbi Cicci en sväng ikväll där nästan alla tjejer samlas för lite party. Va evigheter sen sist me (nästan) alla tjejer samlade så känner att ja vill träffa dem en liten stund iaf. Tar bilen dit, tror jag, för att minimera risken av alkoholintag!

Förmiddagen spenderade ja 1 timma och 45 minuter köandes i bilen utanför Rejmes för att få mina däck bytta nästan helt gratis. Men ja roade mej me o fixa till shoppinglistan till Ullared, ändra klockan i bilen till sommartid, uppdatera min almenacka o att läsa min bok.
Men nu är sommardäcken på o bilen känns som rena drömmen att köra :) Det var verkligen värt 50kr o de gick ändå till välgörande ändåmål oxå, fråga mej inte till vad för de minns ja inte!

Har hunnit med besök i Lindö o hos Mormor oxå men nu ska ja se ännu ett avsnitt av min serie innan de börjas fixas inför morgondagen och kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar