fredag 22 april 2011

Första sittning

Ja lyckades me o fixa till några streck i solen ida. Första riktiga sittningen på balkongen o lunch där fixades oxå till. Solmys!
Ikväll blev de mat me mor o bror ute på altanen, första sittningen även där. Sen blev de o hänge me mor lite sådär på början av kvällen. Nu e ja hemma o ska krypa upp me min bok som ja fastnat sådär lite smått i, kanske att ja slänger in en påse me popcorn i micron.
Imorn ska ja sätta klockan på ringning, kors i taket på en ledig lördag. Ska ut till Ingelstaområdet me mamma o kolla lite grejer, ja vill ha vikter o ha när ja e ute o går o ryktet (läs reklamen) säger att det finns där. Sen blir de ut till Lindö o sola o ta en långpromenad... kanske! Thats it so far!

Jag sa min ärliga mening idag, det är inte alltid jag gör det och det här var nog första riktiga ärliga i just detta ämne. Jag tror att jag behövde säga det jag kände för att det kanske ska förstås mina känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar