måndag 20 december 2010

Julkort

Ja har för 5e dagen i rad glömt bort o lägga mina julkort på brevlådan. Ida har ja gett mamma i uppdrag att posta dem åt mej imorgon. Jag hoppas hon lyckas bättre än mig :)

De har redan börjat dimpa ner några stycken i mitt brevinkast. Inga överraskningar där inte. Och alla är så söta o fina så.

Men det som gjorde mej mest överraskad o glad är det som damp ner på jobbet idag. Det kom från en av de tekniker som vi använder på jobbet, närmare bestämt från vår tekniker i Örebro. Adresserat till mej o ingen annan! Ja undrar vem som är mest uppskattad hos dem av mig o mina kollegor ;) Men vi har våran relation som går långt bak i tiden, till den gamla Servex-tiden, du måste vårda dina relationer o kontakter. De blir ett tackmail från mig imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar