söndag 7 november 2010

Helgen i ett inlägg

Igår blev en lång dag på hotellet, började me lite smått kaos, incheckningar, öl, vin, kaffe ja allt men sen började de lugna ner sig framåt 18tiden o då bara helt plötsligt blev ja astrött. Från kaos till absolut ingenting, och sen bara 7h kvar att jobba. Ja lite mer hände ju men inte samma rusch igen. Jag hade förväntat mej lite mer men ja de får väl duga helt enkelt, lite klirr i kassan.

Vill även tipsa om en
blogg, lite ris o ros ;)

Idag blev de sovmorgon, o de är ja ju faktiskt värd för egentligen är det ju först idag som min helg börjar. Igår kan ju faktiskt inte räknas riktigt... Så vart tog min helg vägen?

Ja har ida faktiskt kollat på reprisen av dansbandskampen, kände att när ja nu ser dem titt som tätt att ja även ville höra och ja har nog fått mej en o annan favorit efter mitt snabbtitande.
I eftermiddag blir det även Så mycket bättre, måste kolla vad alla gjort med Petters låtar! Petter är annars min favorit och jag tycker han gör om låtarna så jäkla bra. Han bevisar verkligen att han vet vad han gör och att han gör det han gör riktigt bra. Nu är inte jag något musikaliskt geni inte musikaliskt över huvud taget om jag ska vara ärlig. Men jag tror nog att det inte bara är att sätta sig ner och tro att det ska bli bra. Men Petter han gör allt riktigt bra!

Lyssna på Petter på Spotify

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar