tisdag 24 augusti 2010

Ont i ryggen - check

Nu har ja svarat i telefon o kört listor i 2 dagar. Riktigt skönt o få göra lite annat som omväxling, har blivit mycket utskick sen ja kom tillbaka från semestern. Jag har känt i kroppen alla lyft jag gjort och det har tagit på ryggen. Förra veckan blev det massörskan, 45 plågsamma minuter och 2 dagar av rejäl tränignsvärk i hela ryggen. Ska tillbaka om 2 veckor för en ny omgång.
Det känns att det var ett bra beslut att ta tag i det denna gång. Men det känns fortfarande av, sitta avslappnad i soffan utan bra stöd för ryggen går inte. Ändå så tror jag att det är bra att jag har ett rörligt arbete och rotera, sen är det bara att det ska fungera oxå.

Ikväll har jag fixat med mina paprikor, nu ska Sandra få sig en match, må bästa kvinna vinna ;)
Var en sväng ute i Lindö o fixa jord o passa på o få bli bjuden på mat! Kolla upp lite om lördag oxå så att det funkar. Få lite skvaller o uppdatera på det senaste.

Kan vara så att det blir o se ett avsnitt eller två av True Blood ikväll. Ibland e de bra o ha arbetskamrater haha Särskilt när de fixar säsong 3 åt en. Men det är jag värd efter allt tjat om hur bra det är o att ja får vänta ändå tills i vår innan det kommer på SVT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar